Audi A6 en Q2 nu ook als S-Line Edition

De Audi A6 en Audi Q2 zijn voor het eerst ook leverbaar als sportieve S line edition. Sportiviteit, hightech en luxe voeren de boventoon bij deze editions, die nu voor vrijwel alle Audi-modellen leverbaar zijn.

De Line sport-uitvoeringen van de Audi A6 sedan en A6 Avant zijn momenteel op te waarderen tot S line edition. Dat betekent een pakket extra's, met onder meer MMI navigatie plus, Audi virtual cockpit, Audi sound system en smartphone interface, elektrisch verstelbare voorstoelen met geheugenfunctie voor de bestuurdersstoel en automatisch dimmende buitenspiegels met memoryfunctie, die elektrisch verstelbaar, verwarmbaar en inklapbaar zijn. Ook S line en S line exterieur zijn inbegrepen: daarmee krijgen in- en het exterieur extra sportieve accenten. De A6 45 TFSI S line edition is te rijden vanaf € 66.380.

In de nieuwe S line edition uitvoering krijgt de Audi Q2 sport een extra dynamisch element. Om te beginnen dankzij S line en S line interieur met onder andere een sportonderstel, 17 inch lichtmetalen velgen, specifieke bumpers (achter met diffuser), een sportstuur en verlichte instaplijsten. Daarbij komen elementen zoals LED-koplampen en LED-achterlichten met dynamische knipperlichten. Voortaan beschikt hij over MMI navigatie, volautomatische airconditioning, in totaal acht luidsprekers, een middenarmsteun vóór, parkeerhulp achter, bestuurdersinformatiesysteem met kleurendisplay en cruise control. De meerprijs voor de S line edition bedraagt € 3.000.

Over vrijwel de gehele breedte van het gamma biedt Audi nu S line editions aan. Naast de A6 en Q2 zijn ook de A3, A4, A5, Q5 en Q7 er in deze sportief-luxueuze uitvoering. Daarbij is er altijd keuze uit alle beschikbare benzine- en dieselmotoren voor het desbetreffende model. Alle S line editions hebben met elkaar gemeen dat ze standaard beschikken over de dynamische accenten van S line en S line exterieur en features als MMI navigatie (plus), LED koplampen, dynamische knipperlichten en (veel) meer.

Merk: Audi

Publicatiedatum: 2019-03-07