MisterGreen introduceert sell en lease-back

De groene Amsterdamse leasemaatschappij MisterGreen komt ondernemers met een Tesla Model 3 in tijden van de coronacrisis tegemoet met een nieuwe oplossing. Dankzij een zogenaamde "sell and lease back"-regeling kan een Tesla die volledig in eigendom is, worden verkocht aan MisterGreen en vervolgens worden teruggeleased. Hierdoor maakt de ondernemer geld vrij om zijn onderneming door deze crisis te helpen.

Het concept van de 'sell en lease back'-regeling bestaat al enige tijd. Eigenaren van een Tesla Model 3 kunnen hun auto nu ook verkopen en terugleasen bij MisterGreen, waardoor de ondernemer de liquiditeit verhoogt en er ruimte ontstaat om te investeren in zaken die in deze crisistijd belangrijker zijn. De ondernemer kan bijvoorbeeld extra investeren in het bedrijf, een overname financieren of extra geld aflossen bij de bank of investeerder.

Er volgt een taxatie en financiële check na het doorgeven van informatie over de uitrusting, opties, aanschafwaarde, kilometerstand en het kenteken van de Tesla Model 3. Vervolgens wordt er een aantrekkelijk full operational leasevoorstel voorgelegd aan de ondernemer.

Mark Schreurs, CEO van MisterGreen: "De coronacrisis raakt het gehele bedrijfsleven. Om die reden hebben wij de speciale 'sale & lease back'-regeling opgezet om de ondernemer in deze financieel uitdagende tijd te ontlasten. Dankzij deze nieuwe regeling kan de ondernemer hoge lasten makkelijker dragen, de liquiditeit van het bedrijf verbeteren of werkkapitaal vrijmaken."

Category: Lease en verhuur
Merk: Tesla

Publicatiedatum: 2020-04-06
© Autoboulevard, 1996-2020     |     Disclaimer     |     website: Megelink / Partners / BV