Skoda biedt voorraad-voordeel

Skoda verkeert in een voorjaarsstemming en biedt voordeel op voorraadmodellen, met een hoofdrol voor de OCTAVIA en SUPERB. Daarnaast zijn er inruilpremies voor alle Skoda's, tot 2.500 euro, en zet Skoda nadrukkelijk in op extra scherpe private-leasetarieven. Zo is de OCTAVIA er nu bijvoorbeeld vanaf 359 euro per maand.

Skoda heeft de voorraadmodellen van de OCTAVIA nu extra gunstig geprijsd. Naast een prijsverlaging met maximaal € 2.000 geeft Skoda nu tijdelijk een inruilpremie tot € 2.500. Bovendien zijn ook er Upgrade-pakketten voor de OCTAVIA (én alle andere Skoda-modellen) nog steeds leverbaar.

Niet alleen de OCTAVIA profiteert van voorraadvoordeel; ook de SUPERB is bereikbaarder dan voorheen. Tijdelijk heeft Skoda de prijzen van een SUPERB uit voorraad met € 3.000 verlaagd. Bovendien kunnen kopers van een SUPERB nu rekenen op een inruilpremie van € 1.500 en blijft de DSG-transmissie zonder meerprijs onveranderd leverbaar. Ook voor kopers van een nieuwe KAROQ of KODIAQ is er goed nieuws. Skoda heeft de prijzen van de twee SUV's gemiddeld met respectievelijk € 600 en € 1.100 naar beneden toe aangescherpt. Kopers van een KAROQ profiteren daar bovenop van een inruilpremie van € 1.000.

Naast de voorraaddeals introduceert Skoda zeer nieuwe private-leasetarieven op voorraadauto's én nieuw te bestellen Skoda's. Zo zijn de prijzen voor het privéleasen van een FABIA (vanaf € 259 p/m), SCALA (vanaf € 299 p/m) en KAMIQ (vanaf € 339 p/m) verlaagd en is ook een OCTAVIA uit voorraad nu bereikbaarder dan voorheen via Skoda Private Lease. Zo is de OCTAVIA HATCHBACK er vanaf € 359 per maand, en de COMBI vanaf € 379.

Merk: Skoda

Publicatiedatum: 2020-05-27
© Autoboulevard, 1996-2020     |     Disclaimer     |     website: Megelink / Partners / BV