Toyota AYGO tijdelijk als x-JBL

De Toyota AYGO is nu ook leverbaar in de speciale uitvoering x-JBL. De x-JBL is herkenbaar aan een sportieve aankleding, een opvallende kleurstelling en een extra complete uitrusting. Oranje accenten sieren het in- en exterieur, terwijl muziekliefhebbers genieten van uitgebreide infotainment met JBL premium audio en vijf luidsprekers. De Toyota AYGO x-JBL is leverbaar voor prijzen vanaf 16.145 euro of vanaf begin juli vanaf 259 euro per maand via Toyota Private Lease.

De Toyota AYGO is direct te herkennen aan het 'X-design' aan de voorzijde, dat voor een sportieve aanblik en een eigenzinnige uitstraling zorgt. Ook de scherp gelijnde 'Keen Look'-koplampen met geïntegreerde LED-dagrijverlichting zijn blikvangers, evenals de grille. Aan de achterzijde is de AYGO eveneens voorzien van LED-verlichting met een herkenbaar design. Met de nieuwe x-JBL introduceert Toyota een nieuwe uitvoering die zich nog meer onderscheidt.

De AYGO x-JBL is standaard voorzien van de donkergrijze carrosseriekleur Charcoal Grey metallic in combinatie met een oranje dak, buitenspiegels en accenten op de bumpers en zijkanten. Mistlampen en privacy glass zijn standaard, evenals zwarte 15-inch lichtmetalen velgen.

De stoelbekleding bestaat uit stof in de kleur antraciet met oranje stiksels. Ook uniek voor de AYGO x-JBL is de donkere hemelbekleding, de vloermatten met een oranje bies, een oranje inleg in de met leder beklede pookknop en oranje ventilatieroosters.

De standaarduitrusting van de AYGO x-JBL omvat behalve automatische airconditioning, achteruitrijcamera, lichtsensor en metallic zwarte delen in het dashboard ook een multimediasysteem met 7-inch touchscreen, smartphone-connectie via Apple Carplay of Android Auto én een JBL premium audiosysteem met vijf speakers, waarbij de DAB+ digitale radio voor beter geluid zorgt.

De nieuwe Toyota AYGO x-JBL wordt aangedreven door een 1.0 VVT-i driecilinder benzinemotor. Deze 53 kW / 72 pk sterke motor heeft een verbruik en een CO2-emissie vanaf 114 g/km (WLTP). De 1.0 VVT-i is in de AYGO x-JBL naar wens leverbaar met een handgeschakelde versnellingsbak of x-shift automatische transmissie.

De nieuwe Toyota AYGO x-JBL is nu te koop bij de Nederlandse dealers voor prijzen vanaf 16.145 euro standaard met 5 jaar / 200.000 km fabrieksgarantie. De Toyota Private Lease tarieven beginnen bij 259 euro per maand. Optioneel is het veiligheidsniveau van de AYGO te verhogen met Toyota Safety Sense. Voor 395 euro krijgt de koper het Pre-Collision System en Lane Departure Alert.

Merk: Toyota

Publicatiedatum: 2020-07-01
© Autoboulevard, 1996-2020     |     Disclaimer     |     website: Megelink / Partners / BV