Suzuki verlaagt prijs Across

De Suzuki Across krijgt per direct een nieuwe prijs. De Plug-in Hybrid van Suzuki is te bestellen vanaf 55.900 euro. Met zijn nieuwe prijs is de Suzuki Across ruim 9.000 euro lager geprijsd dan voorheen. Hiermee krijgt de 225 kW (306 pk) sterke Plug-in Hybrid vrijwel overal in Europa een vergelijkbare vanafprijs. Aan de standaarduitrusting verandert niets, zo beschikt elke Across over LED-verlichting, stoelverwarming voorin en achterin (buitenste zitplaatsen), stuurwielverwarming, Dual zone Climate Control, 19 inch lichtmetalen velgen en een 9 inch touchscreen met Apple CarPlay en Android Auto.

De Suzuki Across beschikt over een pakket aan veiligheids- en assistentiesystemen, het Suzuki Safety System Pro. Dit bestaat onder meer uit Dynamic Radar Cruise Control, Road Sign Assist, Lane Tracing Assist, Blind Spot Monitor, Pre-Collision System en Rear Crossing Traffic Alert.

Met zijn 18,1 kWh grote accupakket kan de Across in theorie 75 kilometer achter elkaar volledig elektrisch rijden. De theoretische CO2-uitstoot bedraagt 22 gram per kilometer. Het systeemvermogen is 225 kW (306 pk).

De Suzuki Across is vanaf nu direct te bestellen bij de Suzuki-dealer, met een vanafprijs van 55.900 euro. Klanten kunnen kiezen uit zes verschillende exterieurkleuren, waarvan de eerste vier een kostenloze optie zijn: Silver Metallic, Attitude Black Mica, Gray Metallic, Dark Blue Mica, White Pearl Crystal Shine en Sensual Red Mica.

Merk: Suzuki

Publicatiedatum: 2020-11-18
© Autoboulevard, 1996-2020     |     Disclaimer     |     website: Megelink / Partners / BV