Seat lanceert Ibiza Chill Out

SEAT LANCEERT IBIZA CHILL OUT

Seat introduceert de Ibiza Chill Out. Deze bijzondere uitvoering biedt een pakket begeerlijke en klantvoordeel. Tegelijkertijd markeert de Ibiza Chill Out het debuut van de nieuwe 63 kW/85 pk sterke 1.2 TSI turbo benzinemotor voor de dit jaar vernieuwde Ibiza-reeks.

De 1.2 TSI turbomotor maakt deze maand voor het eerst zijn opwachting in de nieuwe Ibiza en treedt daarmee in de voetsporen van de 1.2 TSI-variant met 77 kW/105 pk die al sinds de introductie van de nieuwe Ibiza eerder dit jaar op de prijslijst stond. Het vermogen ligt met 63 kW/85 pk iets lager, maar dat geldt ook voor het vebruik (5,1 l/100 km).

De Ibiza 1.2 TSI (63 kW/85 pk) is per direct leverbaar voor de Reference- en Style-uitvoeringen, waarbij de prijslijst begint bij € 13.795,- voor de Ibiza 1.2 TSI 3-deurs SC Reference. De 5-deurs 1.2 TSI is er vanaf € 14.200,- terwijl de Ibiza 1.2 TSI ST stationwagon leverbaar is vanaf € 15.220,-.

Exclusief in combinatie met de nieuwe 1.2 TSI turbo benzinemotor (63 kW/85 pk) introduceert Seat een actiemodel voor de nieuwe Ibiza: de Chill Out. Deze Ibiza Chill Out wordt direct ook de meest luxueuze versie binnen het Ibiza-gamma. De Chill Out heeft het Style-niveau als basis en voegt daar aan toe:

• Climatronic
  • Donker getinte ruiten achter
  • LED achterlichten
  • Cruise Control
  • Mistlampen met bochtverlichting
  • Automatisch dimmende binnenspiegel
  • Coming home functie
  • Elektrisch inklapbare spiegels
  • Regen- en lichtsensor
Gezamenlijk vertegenwoordigen deze extra's een waarde van € 1.240,-, die Seat echter niet op de prijslijst doorberekent. De Seat Ibiza 1.2 TSI Chill Out is per direct te bestellen.

Category:
Merk: Seat

Publicatiedatum: 2012-09-10
© Autoboulevard, 1996-2020     |     Disclaimer     |     website: Megelink / Partners / BV