Aiways U5 krijgt trekhaak

Aiways heeft een trekhaak geïntroduceerd voor de U5 SUV. De trekhaak kan, zodra hij is gemonteerd, op slot. En voor extra gemak kan hij worden losgekoppeld als hij niet in gebruik is. De elektrisch aangedreven U5 SUV heeft een trekvermogen van 1.500 kg (750 kg ongeremd).

De trekhaak is vanaf december leverbaar op alle Europese markten waar de Aiways U5 momenteel beschikbaar is (België, Denemarken, Frankrijk, Duitsland, Nederland en Italië). Aiways-eigenaren kunnen de trekhaak bestellen en laten monteren bij hun plaatselijke servicepartner van Aiways. De afneembare trekhaak is volgens Aiways net zo sterk als een vaste versie, maar biedt het voordeel dat hij kan worden verwijderd als dat is gewenst.

De Aiways U5 heeft een realistisch bereik van 330 km, dit is 82,5% van het officiële WLTP-bereik van 400 km. Als er met de auto getrokken wordt, verandert dit cijfer.

Dr. Alexander Klose, Executive Vice President of Overseas Operations bij Aiways zegt, "Aiways biedt mobiliteitsoplossingen waarmee klanten keuzes voor een levensstijl kunnen maken. De aanvulling met een trekhaak biedt nieuwe mogelijkheden voor de manier waarop Aiways-klanten met hun U5 kunnen omgaan. Men hoeft geen compromissen aan te gaan als gekozen wordt voor een betaalbare elektrische SUV".

Category: Accessoires
Merk: AIWAYS

Publicatiedatum: 2021-10-14
© Autoboulevard, 1996-2021     |     Disclaimer     |     website: Megelink / Partners / BV